Bangkit Lesu.

Orang dulu-dulu sudah ingatkan.Semua yang kita inginkan tidak semestinya akan kita perolehi.Gua sedar akan hakikat itu.Kalau lah pula, kita sudah perolehi benda yang kita inginkan, adakah patut kita lepaskan benda berharga itu dengan senang-lenang nya? Bagi gua, tidak patut.Kerana gua sudah susah-susah mendapatkannya dan gua akan jaga seelok yang mungkin.

Cerita benda berharga ini tidak di spesifikasikan.Ia nya adalah umum.Ia nya bisa jadi kekasih hati atau kawan atau mungkin benda bukan hidup seperti sport cars mungkin atau motorbike.Tidak kisah lah apa-apa pun.

Tapi, gua sangat-sangat confuse.Gua mahu simpan barang berharga gua.Tidak mahu ia nya dirampas.Tapi itu mungkin mimpi yang tidak mungkin dicapai.Gua cuba menjadi sekuat Hulk tapi hati gua kerap risau akan benda berharga gua itu.

Gua sememangnya lemah.

No comments: