Feels Like Auww !

Siap ! Pergi balik 2 setengah hari 2 malam  dari Labuan-Kajang memang tidak sia-sia.Lantak pi dengan ticket pelancau mahal tapi aku puas.Puas gila ah ah ah !

Tak rugi.Langsung tak rugi.Jumpa sepupu-sepapat grandpa-grandma.Amboi kemain.Lagi tak rugi aku dapat bawa terbang bantal kekabu busuk aku.Huyeahh ! Sekarang aku dah ada dua bantal.Lenaaaa

Okay ayah ibu, take a good care of yourselves di Korea nanti.I love you both and starting to miss you.Tsk tsk

4 comments:

Hanny Fitri said...

Aku boleh rasa kat punya kesayuan . HUHUHUHU .
:'(

Syaza Shaker said...

Batrisyia Hani : Amboi dah pandai kau skarang ya

Fitri's Daughter said...

Aja , asal poyo sangat ayat adik kau tuu ? mcm nak kena tampar je . HAHAHA hm tak cakap pun kau rindu aku :'(

Hanny Fitri said...

Aja , aku mmg dah pandai , HAHAHA ! ( PERASAN JEWP ! ) Anis , kau pahal ! Sibuk jerr .