Jawaban.

Kadang, sesetengah soalan tidak perlukan jawapan. Lagi-lagi jika kita sudah ngerti apa jawapannya, usah lagi ditanya. Kalau tak 

Jawapan bodoh.
Jawapan bangang.
Jawapan menyakitkan hati.

Yang kau dapat. Tak memasal remuk hati kan? Ok, aku ada satu soalan. Aku cukup bingung ya sekarang. Tercari-cari pangkal jawapannya. Cukup berdebar untuk menanya.  Dan, cuma dia yang bisa memulang kata.


Iyaa. Dia masih Bunga Mawar aku. *out of topic mena*

21 comments:

Babal said...

hai jajan2~~ap lg x kne ngan bunga mawar ko ni~~

Syaza Shaker said...

Babal : Kahkahkah! Ada saja dia. Takde apa lah dengan Bunga Mawar nii. Hihihi.

Babal said...

trust your instinct jajan..
jgn tggu lama2..nnt lama2...dia di ambil orang..
harharhar

pepol said...

untunglarr ada bunga mawar,hehehe

ana said...

mesti cantik mawar kau tu..:)

Fel said...

Kadang-kadang, aku suka tanya soalan yang aku sudah tahu jawapannya.

Nissa Jefry said...

agak agak apa lah soalan tu kan .

Syaza Shaker said...

Babal : Nak ditunggu apa lagi Babal? Jajan memang sudahpun terikat dengan dia. EH? Hihihi.


Pepol : Untung untung. Hihihi.


Ana : Di mata hati aku sangat cantik. Tak tahu di mata orang, Ana :-)


Fel : Yaa.. aku juga tapi kadang itu yang bikin aku sakit hati mena.


Nissa Jefry : Teruskan meneka :-)

Nissa Jefry said...

kepala aku mungkin retak andai terus berfikir .

Syaza Shaker said...

Nissa Jefry : Mungkin kelak aku akan sertakan soalan itu :-)

Nissa Jefry said...

tak sabar nak tahu . ajukan pada aku kelak :)

the fikirman said...

:) it bodoh , aku pu penah kena...

penjajah minda said...

mawar kiasan untuk perempuan kan?

Syaza Shaker said...

Nissa Jefry : InsyaAllah :-)


The Fikirman : Kadang benda itu kita buat tanpa sedar, kan?


Penjajah Minda : Kehkeh. Kau rasa aku bercinta dengan kaum sejenis ke bang? Hihi.

Babal said...

" Sedangkan paku di dinding boleh di cabut, apatah lagi cincin dijari"
kekekekekeeee...=D

Syaza Shaker said...

Babal : Memang lah mena. Itu lah namannya dugaan. Selagi kuat, insyaAllah berpegang dengan cincin di jari itu. Hakhak!

Babal said...

heheheee~~
;D

Anonymous said...

Find for Bunga Kemboja.

Syaza Shaker said...

Anon : Adakah ini anon yang sama? Yang sentiasa suruh aku mencari Bunga Kemboja? I'm really curious about you...

Anonymous said...

Ya sama.

Syaza Shaker said...

Anon : Sumpah aku macam kenal kau! Aku lastik dahi kamu nanti, mahu?