Ada Soalan?

Hai evelibadi.Kita dah kering idea untuk entry seterus-seterusnya.Nampak sangat kita dah lopek.Tapi tak selopek MAN U lah en, ops ! Silap cerita pulak.Maaf fans MAN U.

Ini pagi dah masuk 4 5 orang tanya "Syaza, serious ke you jadi lesbian pasal you dah serik dengan lelaki?" Gaaahhh ! Sampai begitu nampaknya pandangan orang.PESANAN KEPADA SEMUA : Jangan khuatir.Aku masih straight.Belum lagi terpesong.Aku masih lagi mengimpikan ciuman dari lelaki.Haha !

Paling menyirap bila orang kemukakan soalan "Awak tipu ! Nak jadi 20 amende muka memang dah macam budak sekolah." Rasa-rasa aku lepas ini default aku harus gambar IC baru nak percaya gamaknya.

Aku sudah menjawab semua soalan bukan? Bagus.

2 comments:

Monster Anarki said...

xpe.. tuduhan tu x penting.. yang penting, hati..

Syaza Shaker said...

Monster Globalisasi : Aku tak ambil pusing segala tuduhan cuma soalan kadang-kadang bikin aku terdiam.Haha !