Sulu Ati.

Dengan cara apa lagi untuk dipujuk hati? Dibujuk emosi? Supaya siuman akal. Tak terlarat dek batin untuk bermuka dengan emosi yang sama sepanjang hari.

Kala aku madah berkali-kali, gelisahnya aku jika terbit perasaan benci. Aku mohon, jangan. Jangan pernah membenci. Jangan pernah ambil hati.

Aku sendiri tak bisa mengawal setiap inci rasa. Kalau lah bisa.. tidak aku rela membebankan kau dengan segala macam hal.

Mohon maaf atas suara hati ini. Aku sayau ke nuan.

10 comments:

Encik H said...

Aku sayau ke nuan tu buat aku teringat lagu Dinamik - Lelangau
hehehe..aku memang sengaja komen tak ada kaitan :p

verification code: hopolfo

Babal said...

kekekekekkekeee
sayang sape ek jajan~~
=3

Fel said...

Sentiasa fikir positif. Ah, mulut senang cakap, tapi memang susah nak buat.

Mohon terus sabar, Syaza. :)

Syaza Shaker said...

Encik H : Oh lelengau? Aku tahu. Ha ha ha. Ada lah jugak kena-mengena. Hee.


Babal : Ada lah. Mana boleh kasitau. He he he.


Fel : Saya mencuba. Terima kasih, Fel :-) Sayang awak.

Fel said...

Sayang awak juga. :) Saya di sini pun merindu. Kita sama, awak tak keseorangan.

Encik H said...

yup2..lelengau..maap, salah eja pulak..hehe

p/s: mohon kau hapuskan verification code..kehkeh

28 whievy

Syaza Shaker said...

Fel : Iya, saya sentiasa bersama dengan awak :')


Encik H : Ha ha tak mengapa. Aduh aku tak reti nak hapuskan menatang tu. Aku cuba hapuskan ya? Maaf susahkan kau. He he.

intan.maisarah said...

*jangan pernah membenci, jangan pernah ambil hati*

Anonymous said...

Siapa lukakan kau Shaza? Sini aku jotos dia!

-Ninaa *kenyit mata kanan*

Syaza Shaker said...

Intan Maisarah : :-)


Ninaa : Tiada siapa. Silap aku sendiri. Jotos kepala aku, Ninaa :-(